Siden starten i 2018 har Hybel Premium hatt solid vekst og er i dag etablert som Norges største forvaltningsplattform. Årlig tilkommer over 8.000 eksisterende leieforhold fra andre systemer og forvaltningsløsninger. Premium-plattformen vokser også sterkt via markedsplassen hybel.no. Dette har gitt seg utslag i kraftig vekst i omsetning og lønnsomhet for selskapet. “Som leverandør av forretningskritisk infrastruktur er det avgjørende at vi leverer gode produkter, viser vekst og solid økonomi. Dette gir trygghet for våre kunder,” forteller daglig leder i Hybel, Christian Rasmussen.
For mange ligger det usikkerhet i selve overgangen til ny løsning. Tommy Benum, daglig leder i Valter Jensen Eiendom, forteller at de gjorde grundige vurderinger før de besluttet å bytte til Hybel Premium plattformen. “Overgangen til Hybel gikk langt enklere enn vi forventet.” bekrefter Benum.
“I all hovedsak gjøres større onboardinger av kunder gjennom importer,” forteller leder for Customer Success i Hybel, Kjetil Lorentzen.
“Kunden oppretter sin egen bruker, registrerer de ulike utleierne/utleieselskapene og inviterer inn kolleger på plattformen. Deretter importerer Hybel Support alle selskapers tilhørende leieobjekter og alle eksisterende leieforhold med all relevant kontrakts- og KPI data. Dette tar som regel kun noen få timer, og er noe vi har mye erfaring med. Både utleier og leietaker er på denne måten operativ på Hybel umiddelbart,” avslutter Lorentzen.
“Bruken av plattformen har gjort at både vi og våre leietakere har fått langt bedre oversikt over leieforholdene” forteller Benum. “Jeg vil spesielt fremheve Hybels løsninger for kommunikasjon, vedlikehold, kontrakter og den automatiserte faktureringen som viktige bidrag til forbedret drift”, avslutter Benum.
Les mer om hva du får med Hybel Premium her